es | Español
basictile_ueber-bechtle_pressemeldung.jpg

Bechtle crea una nova divisió per l’Administració Pública de Catalunya

Catalunya, referent tecnològic Europeu i Mundial, és la gran aposta de la Multinacional alemanya Bechtle per donar continuïtat al seu creixement exponencial

Sant Cugat a 16 d'abril - Bechtle, integrador de Tecnologies de la Informació líder a Europa, crea una nova divisió, per donar resposta a les necessitats tecnològiques i de servei de l'Administració pública catalana.

Catalunya Hub tecnològic Europeu, referent en l'ús de la tecnologia per apropar els serveis als ciutadans, i societat innovadora, cada vegada més digitalitzada, necessita empreses capdavanteres com Bechtle, que acompanyen a les organitzacions en el seu procés de transformació tecnològica i digital. Son paraules d’en Juan José Moneo, Director General de Bechtle.

El lideratge de Bechtle en projectes internacionals innovadors de la mà dels grans fabricants, com per exemple, la modernització del lloc de treball, la seguretat de la informació, sistemes d'automatització, millora de la connectivitat, el teletreball, o el Daas, són el seu aval.

Bechtle compta amb oficines a 14 països europeus, i disposa d'una delegació a Sant Cugat del Vallès (Barcelona), que està operativa des de l'any 99 donant serveis a empreses en tot el referent a la digitalització del lloc de treball, connectivitat i serveis gestionats,

Amb l'obertura de la nova divisió, "Bechtle vol convertir-se en un partner tecnològic de referència per a l'Administració Pública a Catalunya", ha assenyalat Montse Guindo, directora de Catalunya i Balears. "El nostre desig és acompanyar l'Administració en els diferents processos de digitalització, oferint solucions de confiança a través dels nostres professionals especialitzats. A més, comptem amb un departament que avalua i considera els diferents aspectes de la contractació pública, bé sigui a la Generalitat, Diputacions, Consells comarcals Ajuntaments, o la resta d’ens locals".

Per la seva banda, Josep Sánchez, que lidera aquesta iniciativa com a director de l'àrea d'Administracions Públiques a Catalunya, ha indicat que "en els pròxims mesos veurem com s'accelerarà la transformació de la societat digital arreu, disposar o no de l'última tecnologia existent, i d'usuaris amb les competències digitals que el seu lloc de treball requereixi serà fonamental per la nostre competitivitat com a societat catalana. Des de Bechtle com a proveïdor global de solucions i serveis tecnològics, volem acompanyar a les organitzacions, i entitats governamentals de Catalunya en aquest procés d'acceleració".

Per Bechtle, l’Administració Pública supossa un 33,95% de la facturació aconseguida a Europa. I la consolida com un dels principals partners tecnològics arreu. El seu catàleg ofereix solucions de confiança en un entorn TIC que cada vegada depèn més de la tecnologia per millorar la seva gestió i ser mes productiu.

Digitalització del lloc de treball, mobilitat, connectivitat, teletreball i Daas són alguns dels serveis i productes associats a l'àrea d'Administració Pública. A més, cal sumar serveis gestionats d'impressió i audiovisuals, tot això suportat per un ampli catàleg d'infraestructures híbrides, data center i cloud.
Bechtle també compta amb un departament dedicat a solucions programari en el qual s'inclouen migracions, llicenciament, cloud i SaaS. Així, posen la tecnologia dels principals fabricants del sector a disposició dels seus clients, amb solucions personalitzades que s'ajusten a les seves necessitats.

Resultats financers de Bechtle el 2019

La companyia va presentar recentment els seus resultats financers de l'exercici fiscal 2019, que son els més importants de la seva història. Els ingressos de Bechtle AG van augmentar un 24,3% i se situen en 5.374,5 milions d'euros. Els beneficis abans d'impostos (EBT) es van incrementar un 22,3% fins als 236.300.000 d'euros. D'aquesta manera, Bechtle ha reforçat la seva posició de lideratge en el mercat europeu de TI.

Sobre Bechtle

Bechtle opera a Alemanya, Àustria i Suïssa amb aproximadament 70 system houses i compta amb oficines a 14 països europeus, entre ells Espanya, el que la converteix en una de les empreses de TI líders a Europa. Aquest grup empresarial, fundat el 1983 i amb seu a Neckarsulm (Alemanya), compta actualment amb més de 11.000 empleats. Bechtle ofereix als seus més de 70.000 clients dels sectors industrial, comercial, financer i públic, una àmplia oferta en infraestructures i sistemes de TI de la mà d'un sol proveïdor. Bechtle cotitza en els IND.